Navigatie
Verzending
Een bestelling geplaatst bij Kickandrushshop.nl? Mooi zo!
Onze collega’s zorgen ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt ingepakt en verzonden. Zodra je pakket is aangemeld bij de vervoerder, ontvang je een track & trace-code per e-mail. Daarmee kun je precies zien waar je bestelling is en wanneer je deze kunt verwachten.
Heb je een ingelijst product besteld? Deze worden niet via reguliere pakketpost verzonden, maar persoonlijk bij je thuis afgeleverd door een medewerker van Kickandrushshop.nl. Hiervoor nemen we altijd vooraf contact met je op om een bezorgmoment af te stemmen.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten per type zending?
- Nederland: €3,90 voor brievenbuspost, €4,60 voor pakketpost (inclusief btw)
- België: €6,95 voor brievenbuspost, €9,00 voor pakketpost (inclusief btw)
- Internationaal (buiten België): €6,95 voor brievenbuspost, €11,00 voor pakketten (inclusief btw)
Voor ingelijste producten geldt een persoonlijke levering aan huis. Hiervoor maken wij altijd een afspraak op maat – deze service is inbegrepen in de prijs.
Meest gestelde vragen
Help! Ik zie dat de bezorger onderweg is, maar ik ben niet thuis.
Geen zorgen – je ontvangt een bericht van de vervoerder. Je pakket wordt opnieuw aangeboden of naar een afhaalpunt gebracht.
Mijn bestelling bestaat uit meerdere producten. Wordt alles in één keer verzonden en geleverd?
Wij verzenden bestellingen zoveel mogelijk in één keer. Ingelijste producten worden altijd apart en persoonlijk geleverd.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden geplaatst, verzenden we dezelfde dag (m.u.v. ingelijste producten).
Kan ik mijn bestelling in de showroom ophalen?
Ja, dat kan. Neem even contact met ons op om een afhaalmoment af te stemmen.
Volgens de track & trace-code is mijn bestelling geleverd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem direct contact met ons op. We zoeken het meteen voor je uit met de vervoerder.
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Hoe kan dit?
Soms wordt een bestelling in meerdere delen geleverd, bijvoorbeeld bij gecombineerde verzending van normale en ingelijste producten.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geleverd?
Maak duidelijke foto’s van de schade en neem binnen 48 uur contact met ons op. We lossen het snel voor je op.
Kan ik het bezorgadres van mijn bestelling nog wijzigen?
Neem z.s.m. contact met ons op. Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het adres aanpassen.
De bezorging van mijn bestelling is vertraagd geraakt. Wat nu?
Controleer eerst je track & trace-code. Blijft de status onduidelijk? Laat het ons weten – we nemen contact op met de vervoerder.